הדפסה על פרספקס

יצירת אמנות הנדמית כמרחפת על פני הקיר…

פרספקס הוא זכוכית אקרילית מלוטשת בעלת שקיפות גבוהה, שכאשר מדפיסים עליו מוענקת לתמונה ברק, חדות, רבגוניות וניגודיות עוצמתית. בניגוד לזכוכית, הפרספקס קל יותר וחזק יותר, מה שמקל בתלייתו. ייחודיותו של הפרספקס  קרן האור אשר עוברת דרך החומר אינה יוצרת השתקפות, ולכן מעבירה את הדימוי בצורה ברורה יותר.

בשנים האחרונות ניתן לראות אמנים רבים אשר בוחרים להציג בחללי התצוגה השונים את צילומיהם על גבי זכוכית אקרילית, המקנה לתמונות זוהר ויוקרה. עבור חובבי מדיום הצילום, ההדפסה על זכוכית אקרילית מחליפה את ההדפסה על נייר בשל האיכויות הרבות של הפרספקס וכן בשל תוחלת חייו הארוכה. בנוסף לכך, טכנולוגיית ההדפסה המתקדמת שברשותנו מאפשרת הדפסה בשכבות צבע המודפסות אחת על גבי השנייה, המעניקות לתמונה תחושת עומק ורזולוציה מדהימה.

אז כיצד מדפיסים דימוי על פרספקס?

קיימות שתי דרכים: האחת היא הזרקת דיו והשנייה נעשית בעזרת הדבקה כימית. בהזרקת דיו התמונה מודפסת בצדו האחורי של החומר האקרילי ולאחר מכן מודפסת על גביה שכבת צבע לבנה המעניקה לתמונה מראה טבעי. לבסוף ניתן גם להדפיס שכבת צבע שקופה המעניקה ברק נוסף לתמונה (בהתאם להעדפה שלכם).

ואיך ניתן לתלות זכוכית אקרילית על הקיר?

ניתן להתקין מסילות אלומיניום לאורכה או לרוחבה של התמונה, אשר יאפשרו לכם למקמה לפי רצונכם. אפשרות זו תעניק עומק נוסף ליצירה, והתוצאה המתקבלת – יצירת אמנות רבת רבדים וגוונים, אשר נראית כמרחפת על פני הקיר בביתכם או בחלל התצוגה.

נשמח לסייע לכם בבחירתכם! לייעוץ חינם חייגו

 

דילוג לתוכן