הדפסה על זכוכית

אלגנטית, פשוטה ועמידה – הדפסה על זכוכית היא דרך נפלאה להפוך כל תמונה ליצירת אמנות, אך בכדי ליצור אחת כזו, יש צורך באיכות הדפסה גבוהה.

טכנולוגיות מתקדמות להדפסה על זכוכית שינו את האופן שבו אנו מסתכלים על זכוכית כמדיום עבור עיצוב פנים ואמנות, בין אם עבור פרויקטים אדריכליים, מסחריים או תעשייתיים. הדפסה דיגיטלית היום מבוססת לא רק על הטכניקה, אלא גם על שיקולים כגון מיקום, גודל, וכמובן הדימוי עצמו. פוטנציאל העיצוב של זכוכית מודפסת מאפשר יצירת דימויים ייחודיים, יפים ופונקציונליים, בין אם לפנים-הבית או לחללים חיצוניים.

למרות שמדיום זה נתפס כשברירי ועדין, קיימות אופציות רבות לתליית יצירת אמנות זו באופן שישמור עליה, יגן עליה ויציג אותה באופן הראוי לה. לאחר ההדפסה, ניתן לקדוח חורים בזכוכית אשר מסייעים בתלייתה. בחלק מבתי העסק אף ניתן למסגר את הדימוי המודפס בתוך וויטרינה מסוגי עץ שונים (מסגרת TV). בעזרת מסגרת פרספרטו שקופה, הדימוי נדמה כמרחף בחלל הוויטרינה, המשווה לתמונה עומק נוסף ותחושת ציפה.

 

בתי העסק השונים, אותם אנו מייצגים, יוכלו לסייע לכם בייעוץ ובליווי אישי. נשמח לקשר אותכם לבתי הדפוס השונים בכדי שיוכלו לסייע לכם! חייגו

 

 

חומר גלם בן 4,000 שנה, אשר פעם היה נחשב לפריט מותרות…

 

דילוג לתוכן